november 29, 2013

MAC Soft And Gentle Mineralized Skinfinish


När min kille gick loss på MAC i New York kom han hem med bland annat Soft and gentle Mineralized Skinfinish (ca 305 kr). Den har ingått i det permanenta sortimentet länge men jag har aldrig riktigt intresserat mig för den då det ofta släpps så spejsiga varianter av MSF's i tillfälliga MAC-kollektioner som skapar större habegär. Jag är dock väldigt glad att han köpte denna för den har blivit lite av en favorit på senaste tiden. Den är ganska varm i tonen och lite guldig, och trots att jag själv har en kall hudton gillar jag effekten den ger. Den är bra mycket skimrigare och har bättre pay-off än en annan favorit- Lightscapade. Jag använder den som en highlighter på brynbenet, kindbenen och amorbågen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad när du kommenterar, jag svarar i samma tråd- blir enklare så!